الثلاثاء، 23 يناير 2018

عوزني...... تاني لية

عوزني...... تاني لية
بقلم الشاعر / ميدو ابو هريدى
****************************
عوزني...... تاني لية
بعد ما قلبك جرحني
بتنادي...... علية لية
ارجوك سبني اعدي
انا مش ناسي الاسيه
ولا جرح.... قلبك لياه
ولا ناسي...... كلامك
ساعه.... ما غلط فية 
عوز اية...... تاني مني
كنت بالمحبه معشمني
خلصت..........الرواياه
روح قوام .....وهملني 
مش رايح .....اسمحك
ولا انسى .......جرحك
ولا ارضى .......اعتبك 
من كتر ............زنبك
انا خلاص....... نسيت
وكمان.............. مليت
من كتر....... الحوديت
اللي انت.......... قيلهاه
كلمات / ميدو أبو هريدي




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق