الثلاثاء، 17 أبريل 2018

الورد ..........على توبه

الورد ..........على توبه
بقلم الشاعر/ ميدو ابو هريدى
***************************
الورد ..........على توبه
واحتارت... يا ناس أنا
ما اعرفش اية ظروفه
لا كن........... بحبه أنا 
مشيت وراه ....وداير 
ومتبعه .......من وراه 
خايف ......حد يشاور
واغار............عليه أنا 
همسه .......فى لؤايه
لو يسلم....... علية أنا
احكيله .....عن هوايه
وفى العشق ادوب أنا
بحبه...... مش هممني 
لا عزول .....ولا حسد
رغم....... جماله قتلني 
وأنا والله ..اجدع ولد
كلماتي....... واللحاني
ومن تاليفي.. .....انا
واعرف. اقول موالي 
من صوت جميل هنا
كلمات الشاعر الغنائي / ميدو أبو هريدي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق