حبيبي....... ديما يكلمني
بقلم الشاعر / ميدو ابو هريدى
****************************
حبيبي....... ديما يكلمني
يرن بتليفونه...ويسالني
يقولي........... أية طمني
هقولة وحشني وحشني.....حبيبي
بيرن ويسالني سؤلات
فى الفاضيه ...وتفهات
وكل يوم........ بحلات
مش عارف.... أنا آبات.......حبيبي
مره يسألني..... ويعيط
اقوله مالك........ يزيط
كائني كاذب.. ومتورط
أو ع الحيط ومشخبط......حبيبي
مره يغزلني...... وشغله
كأني طفل أنا....وشيله
وفى قلبى..... أنا صينه
وهوه ما فرقاش. عنده......حبيبي
مره يتكلم .........وينادي
وقولي ياحبيبي. يا غالي
اضرب كف .....على كفي
وقول يارب ارحم ضعفي.....حبيبي
كلمات الشاعر الغنائي / ميدو أبو هريدي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق