كل مره. اعزر وسامح
بقلم الشاعر / ميدو ابو هريدى
****************************
كل مره. اعزر وسامح
يعني. اصافح وصالح
وانت كل ..مره جارح
هوا اية .طبعك قولي
تزعلني.... وتشتكيني
وتداره...... لم تلقيني
وتهرب.....وما تجيني
كائني ......انا الجاني
حتى صبرى اشتكاني
اقول انا..... ولا اداري
اتارني ..........واتاري
هويته..... وما هواني
اللي يغلط... .يستاهل
بيعشق لية... م الآخر
قفلت قلبى.... وفاضل
أهرب عنه .....واغادر
كل مره...اعزر وسامح
يعني..أصافح واصالح

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق